Forum Atlas Siedlce Team Strona Główna Atlas Siedlce Team
Atlas Siedlce Team

Family Cup w Siedlcach 30.04.2011r :)))))

pabloski

PostWysłany: Czw 17:05, 31 Mar 2011    Temat postu: Family Cup w Siedlcach 30.04.2011r :)))))

Szykuje się fajna imprezka w tym dniu Smile [link widoczny dla zalogowanych]
maciek

Dołączył: 02 Mar 2008

PostWysłany: Czw 17:48, 31 Mar 2011    Temat postu:

wszystko fajnie tylko dlaczego wtedy co Trzebnica Sad

piotrekesz

Dołączył: 20 Sie 2007

PostWysłany: Nie 18:14, 10 Kwi 2011    Temat postu:

a jestjakiś szcegółowy plan tej imprezy? bo ja mam wesele 100 km od siedlec, więc moze tak do 12-13 zdażył bym przejechac

Radler-69

Dołączył: 05 Gru 2007

PostWysłany: Sob 22:58, 30 Kwi 2011    Temat postu:

Gratulacje dla wszystkich startujących w Family Cup.
Tak trzymać Applause Very Happy

maciek

Dołączył: 02 Mar 2008

PostWysłany: Nie 11:53, 01 Maj 2011    Temat postu:

Słyszałem że rewelacjnie się spisał Dominik z Adamem. Gratulacje!!! Kto jeszcze startował, jak wypadliscie?

PostWysłany: Nie 12:27, 01 Maj 2011    Temat postu:

Startował jeszcze Piotrek, w kategorii zajął IV miejsce, mam nawet dyplom, Michał dzielnie wspierał, kibicował, motywował i fotografował. Dominik zajął 1 miejsce w kategorii, ja 2, w naszym wyścigu wygrał p. Grzesiek Wierzbicki, my mieliśmy 2 i 3, a w open nasze czasy to odpowiednio 4 i 5.
Różnica między naszymi czasami to 3 sekundy, co przy całkowitym czasie 45 minut, można przeliczyć na 1s/15 minut. Skąd ja to znam Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

Ostatnio zmieniony przez borasad dnia Nie 12:29, 01 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz

PostWysłany: Nie 19:31, 01 Maj 2011    Temat postu:

a czy ktoś może wrzucić fotki z tych zawodów? pozdro Michał.

Interlokutor

Dołączył: 16 Sie 2007

Skąd: z siodełka

PostWysłany: Nie 19:36, 01 Maj 2011    Temat postu:

będą we wtorek, dopstryka się jutro kilka GB i wrzucę.

piotrekesz

Dołączył: 20 Sie 2007

PostWysłany: Nie 20:41, 01 Maj 2011    Temat postu:

gratuluje chlopakom wyniku na FC i w Trzebnicy:) sobie gratuluje wytrwałości na trasie, narazie ma za soba w tym sezonie trzy starty w terenie na podobnym dystansie i ten był najtrudniejszy, jednak xc jest zdecydowanie trudniejsze. narazie stac mnie na ponad 20 km wyścigu, ale powolutku;)

Radler-69

Dołączył: 05 Gru 2007

PostWysłany: Nie 20:55, 01 Maj 2011    Temat postu:

pozdro Michał.

Czyżby to ten "megamichałek" (Michał P) o którym myślę
Question Wink

Ostatnio zmieniony przez Radler-69 dnia Nie 20:55, 01 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz

PostWysłany: Nie 23:18, 01 Maj 2011    Temat postu:

Maciek poprosił mnie, żebym naskrobał coś więcej o Family Cup'ie, nie mam więc innego wyjścia.

Początkowo miałem co do tego startu mieszane uczucia, raz, że to zawody MTB, dwa, że zaraz potem miał być wyścig w Mińsku, o wiele ważniejszy dla nas. Ale gdy dowiedzieliśmy się, że w Mińsku będziemy mogli startować prawdopodobnie na dystans 8km, doszliśmy do wniosku, że jednak warto się pokazać na wyścigu w Siedlcach. Dzień przed startem pojechaliśmy w nocy na Gołoborz, poczyniliśmy odpowiednie ustawienia i z pozytywnym nastawieniem rozjechaliśmy się do domów. Następnego dnia zbiórka o 10:00 pod Atlasem, przyjechał też Hubert na rowerze pożyczonym od Dominika, a Dominik na rowerze Maćka. Wspólnie pojechaliśmy w stronę Składnicy Amunicji, w międzyczasie mijając zawodnika, który wykręcił najlepszy czas na całych zawodach. Na Gołoborzu zapisaliśmy się, zapłaciliśmy wpisowe i spotkaliśmy Krystiana, także startującego w naszej kategorii. Pojechaliśmy zobaczyć trasę. Pierwsze wrażenie: płasko, prosto, łatwizna. Jednak drugi kilometr pętli obfitował w liczne podjazdy, zakręty i chwilami piach. Ostatnia część trasy też nie była łatwa. Bardzo stromy, króciutki podjazd i najbardziej trzęsący płaski teren po jakim jeździłem. Ogólnie patrząc: było się z czym zmierzyć. Przed startem przywitaliśmy się jeszcze ze znajomymi kolarzami, atmosfera była bardzo przyjemna. Po paru startach młodszych grup wiekowych, przyszedł czas na nasz wyścig: kategorie: 15-16lat, 17-18 lat, 35-45 lat i powyżej 45 lat. Zapowiadała się więc bardzo ciekawa rywalizacja, startowało naprawdę sporo osób. Od startu od razu poszło bardzo mocne tempo. Nie mam w góralu licznika, ale czuć było, że jest ogień. Przez 1/3 pierwszego kółka nie mogłem się wpiąć w SPD, za to potem nie wypiąłem się już przez cały wyścig. Najpierw prowadził p. Paweł, potem p. Grzesiek, na pierwszym okrążeniu wskoczyliśmy już na 2-3 pozycję, którą utrzymaliśmy do końca wyścigu. Przewaga p. Grzegorza cały czas utrzymywała się na poziomie ponad 20-30 sekund. W czasie wyścigu łańcuch przeskakiwał mi na środkowej tarczy, czyli przez prawie cały czas jazdy, Dominik też miał problemy techniczne, coś wkręciło się w kasetę i nie mógł jechać na 3 najmniejszych koronkach. Od połowy drugiego okrążenia, ja wyszedłem na zmianę i jechaliśmy tak do połowy 5-ego kółka, kiedy Dominik wyprzedził mnie i utrzymał do mety kolosalną przewagę 3 sekund. Po wyścigu przez minutę słyszałem tylko tekst: dobrze jest, nie żyję. Powiem, że ja też byłem w stanie przedagonalnym. Najbardziej czułem zmęczenie płuc. Chwilę ochłonęliśmy, zjedliśmy po batonie i pojechaliśmy do sklepu po dwulitrową Colę, aby szybko uzupełnić stracony cukier. W międzyczasie zauważyłem, że w trakcie wyścigu sztyca opuściła mi się o jakieś 4cm, w dodatku siodełko zadarło się czubem do góry. Jeżeli chodzi więc o nasz sprzęt: istna masakra. Jednak nie miało to już większego znaczenia, gdyż wiedzieliśmy, że pojechaliśmy naprawdę dobrze, pokonaliśmy kogo trzeba, zajęliśmy super miejsca. Potem odbył się jeszcze wyścig kategorii 19-23 z 24-34. Startował w nim Piotrek, wykręcił 4 miejsce w swojej kategorii. Największym zaskoczeniem było miejsce 1. Ten zawodnik miał naprawdę formę godną pozazdroszczenia. Po wykręceniu świetnego czasu nie wydawał się nawet zmęczony, jakby to był normalny trening. Po zakończeniu wszystkich wyścigów zjedliśmy jeszcze kiełbaski. Potem było wręczenie nagród( dyplomy i puchary): ku wielkiemu zaskoczeniu nagrody wręczał sam Apoloniusz Tajner. Następnie tombola, każdy wylosował jakiś rowerowy drobiazg.

Podsumowując: wyścig okazał się bardzo udany, nie żałuję, że wystartowałem, naprawdę, warto było przyjechać. Jedyne do czego można się było przyczepić to to, że to wyścig MTB, a nie ukochana szosa.

Wyniki:
Dominik 1 miejsce kat. 17-18, 4 czas open
Adam: 2 miejsce kat. 17-18, 5 czas open
Piotrek: 4 miejsce kat. 19-23

bikefun

Dołączył: 27 Mar 2010

PostWysłany: Pon 8:06, 02 Maj 2011    Temat postu:

Jeszcze dopisz , że skopałem start i musiałem gonić , żeby dojść do początku stawki Crying or Very sad Potem odjechałem na chwilę z p. Grześkiem , jednak na jednym z podjazdów liznąłem koło i musiałem się wypiąć , przeprowadzić rower parę metrów, żeby móc w ogóle ruszyć i nie zdołałem już odrobić Mad

PostWysłany: Wto 9:55, 03 Maj 2011    Temat postu:

Radler-69 napisał:
pozdro Michał.

Czyżby to ten "megamichałek" (Michał P) o którym myślę
Question Wink

Niestety nie Michał P. Tak w ogóle małe szanse są byśmy sie znali w ogóle Wink Wink

bikefun

Dołączył: 27 Mar 2010

PostWysłany: Wto 10:47, 03 Maj 2011    Temat postu:

To może zdradź coś o sobie ;d;d

PostWysłany: Wto 11:44, 03 Maj 2011    Temat postu:

To były moje pierwsze oficjalne zawody. Poprostu chciałem się sprawdzić z lepszymi zawodnikami. I z tej racji zajalem 9 miejsce w kat. orlicy. Dla mnie ne ważne zajmowane miejsce tylko samo wystartowanie w tych zawodach to już jakieś doświadczenie Smile najwazniejsze ze przejechalem cały dystans.

PostWysłany: Pią 10:57, 06 Maj 2011    Temat postu:

To czy ktoś doda wkońcu te fotki czy jednak nie? Czekam i czekam Very Happy

Interlokutor

Dołączył: 16 Sie 2007

Skąd: z siodełka

PostWysłany: Pią 11:04, 06 Maj 2011    Temat postu:

To czy ktoś doda wkońcu te fotki czy jednak nie? Czekam i czekam Very Happy

fotki będą jak będą, nie moge wrzucić bo nie mam, a Dominika net nie pozwala na wrzucenie 1,7 GB fot;)-troszkie napstrykałem. Chłopaki wrócą z Radkowa to może fotki się pojawią.

PostWysłany: Śro 6:15, 18 Maj 2011    Temat postu:

Link do zdjęć z Family Cup 2011:

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Atlas Siedlce Team Strona Główna -> Wyprawy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)